עוצמת הנדל"ן - תיווך ,
משכנתאות ופיננסיים

משכנתא בהתאמה אישית

050-8694248

עוצמת הנדל"ן

סוכנות תיווך והשקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל

050-8694248

טיפים למציאת מתווך איכותי

יתרונות תיווך דירות

מתווכחים הנם אנשים שלמדו לימודי נדל"ן ואת תחום המקרקעין ומבינים בנדל"ן בישראל. מתווך טוב ומקצועי ידע לא רק איזה תג מחיר הולם את הנכס שלכם אלא גם היכן כדאי לפרסם ולשווק אותו ולאיזה קהל יש להפנותו כדי להגיע ללקוחות הרלוונטיים. לא רק זה, מתווכחים גם מסוגלים להדריך אתכם בשלבים הבירוקראטיים של המכירה וכך להקל עליכם ולמנוע כאבי ראש מיותרים.

איכות השירות הנו יקר מפז

לא לחינם קיימים מתווכי דירות בנוף הנדל"ן הישראלי, מדובר בתחום שדורש תיווך מכיוון ששקיעה של בנאדם עצמאי אל תוך התחום וניסיון לצלוח את כל המהמורות, הקשיים והבירוקרטיה שהוא טומן בחובו מחייבת יותר זמן וסבלנות משיש לרובנו.

מתווכים מקבלים כסף על כאבי הראש שהם סופגים עבורנו ויותר מזה, פרט לכאבי ראש, עזרה וייעוץ צמוד שרוב המתווכים מעניקים למוכרים או לרוכשים בתהליך המכירה – הם גם יודעים מה הם עושים. בעוד שכל אחד מאיתנו יצטרך להעביר ימים רק בהתעמקות בתחום המקרקעין כדי להבין מי נגד מי, למה וכמה, מתווכי דירות שקועים בכך כל חייהם המקצועיים ויכולים להתחיל לרוץ עם המכירה או הרכישה ברגע שאתם מבקשים, ללא בזבוז זמן מיותר.

בזכות הידע שלהם הם גם מסוגלים להעריך נכונה את שווי הנכס שברשותנו, וזה מבלי להכניס שיקולים אמוציונאליים שבעלי נכס לרוב נסמכים עליהם ולכן בוחרים בתג מחיר גבוה במיוחד על הבתים שלהם, דבר שמעכב את אפשרות מכירתו בחודשים רבים, עד שמבינים בעלי הבית שחייבים להוריד מחיר כדי למכור. אך גם אם כבעלי נכסים אנחנו מנסים לנהוג משוללי אמוציות, אנחנו נצטרך לסקור לוחות דירות ובתים שוב ושוב כדי להעריך כמה הנכס שלנו באמת שווה, בעוד מתווכי דירות כבר מתמצאים בכך וידעו לומר לנו כמה הנכס שווה ומה כדאי לשפר בו כדי להעלות את שוויו.

נוחות התיווך

ניתן לקשור את נוחות התיווך לנושא איכות התיווך שהוזכר לעיל, שהרי בזכות הידע המקצועי והיכולת לתעל אותו בפועל כדי למכור את הנכסים שלנו, מבלי להטריד אותנו כמעט בכלל, אנו זוכים למכירה נוחה ללא כאבי ראש.

אם היינו רוצים לעסוק בתיווך וודאי היינו לומדים לימודי נדל"ן , מוציאים רישיון ומתחילים לעבוד, אבל העובדה היא שלא עשינו את זה, לכן אין שום סיבה שנלמד ונעמיק את הידע שלנו בתחום שלא רק שהוא זר לנו כמעט לגמרי, הוא גם לא מעניין אותנו במיוחד. כל מה שמעניין אותנו בקשר לנדל"ן הוא לקבל סכום נאה על הנכס שלנו ולכן המטרד של הפרטים הקטנים – ההשקעה בפרסום ושיווק, הריצות כדי להראות את הבית וכו', מיותרים לנו. מתווכי דירות מקבלים עמלה נמוכה של 2% + מע"מ ונותנים לנו בתמורה את הנוחות של מכירה חלקה ואיכותית, מה עוד אפשר לבקש?

צרו איתנו קשר

זקוקים לפרטים נוספים, התלבטות מקצועית, הצעת מחיר או התייעצות, מוזמנים להשאיר פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.

מה חושבים עלינו הלקוחות

מאמרים ומידע בתחום

מעוניינים שנחזור אליכם? מלאו את הטופס הבא