עוצמת הנדל"ן - תיווך ,
משכנתאות ופיננסיים

משכנתא בהתאמה אישית

050-8694248

עוצמת הנדל"ן

סוכנות תיווך והשקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל

050-8694248

השקעות נדל"ן – כיום גם אתם צריכים נכסים מניבים

שוק הנדל"ן רק הולך ופורח בארץ ולכן ברורה עוד יותר מבעבר הכדאיות שברכישת דירות כנכסים מניבים. כיום ישנם יותר אנשים שמחפשים דיור מאשר שישנן דירות עבורם וכל עוד מצב זה יימשך ערך הדירות רק ימשיך ויגדל. ניתן להסביר זאת בקלות בעזרת מינוחים כלכליים בסיסיים – כאשר יש יותר ביקוש מהיצע מחירו של המוצר המבוקש ממשיך לטפס עד שנסגר הפער בין בשניים. הפער בשוק הנדל"ן לא עושה סימנים של היסגרות בעתיד הקרוב ולכן כדאי גם לכם לחשוב ברצינות על רכישת דירות כנכסים מניבים – לרכוש דירות ואז להשכיר אותם וכך לקבל הכנסה פאסיבית יציבה בנוסף להכנסה מעבודה, או, לחלופין, לרכוש נכס ולמכור אותו ברווח בעתיד הקרוב או הרחוק.

השקעת נדל"ן – השקעה בטוחה

אם יש לכם חסכונות, המצב הרעוע של בורסות העולם גורם להשקעתו באפיקים אלו להיות פחות אטרקטיבית, ומנגד, שוק הנדל"ן טומן בחובו אפיקי השקעה איכותיים שלכל הפחות ישמרו על ערך הכסף שלכם ויוכלו להציל אתכם בחודשים קשים, בהם ההכנסה השוטפת אינה מספקת כדי לכסות הוצאות פתאומיות. בגלל המצב הקיים, גם אם תיקחו משכנתא כדי לכסות את ההוצאה של רכישת דירה, הסכום שתרוויחו מהשכרתה יכול לכסות את התשלום החודשי על המשכנתא ולהותיר אתכם עם עוד קצת כסף בצד וידיעה שהכסף שלכם בטוח, מחובר לקרקע ולא משוטט בעולם הווירטואלי בין מניות ואגרות חוב מפוקפקות. כדי להשקיע בנכס מניב צריך רק לדעת היכן לרכוש אותו ומהו המחיר ההוגן לשלם עבורו, ואחרי שאתם משקיעים, תסמכו על הנכס שישלם בעבור עצמו.

מתווך לרכישה נוחה

ההשקעה בנכס מניב, כאמור, כרוכה בעלות לא מבוטלת עבורכם, אתם לוקחים סיכון במידת מה ולכן חשוב שתהיו מכוסים ומבוטחים כנגדו, והביטוח הזה יבוא בצורה של סוכן נדל"ן, או – מתווך. מתווך דירות מקצועי ידע להמליץ על אזור בו כדאי לכם להשקיע בנכס מניב ולמצוא את הנכס האידיאלי באותו האזור. ישנם פרמטרים רבים שמי שלא מתעסק עם התחום ביומיום, לא יכול להבין בהם, לדוגמא – כמה חדרים כדאי לרכוש, מה המחיר שכדאי לשלם באזור הספציפי וכו'. מתווך ידע לעשות את כל זה ולעזור לכם לרכוש את הדירה או הדירות שיהפכו להיות ההכנסה הנוספת שלכם בטווח הקצר, והביטחון הכספי של עתידכם בטווח הרחוק.

תיווך דירות לרכישת והשכרת נכס מניב בלי כאבי ראש

לאחר שתבחרו במתווך כדי שזה ימצא את המיקום המושלם והדירות האטרקטיביות ביותר שיוכלו לשמש עבורכם כנכסים מניבים תתפנו לשלב השכרתן של אותן דירות, שלב שגם במהלכו תוכלו להיעזר באותו מתווך. כך שלמעשה ההשקעה האיכותית הזו בנכס מניב כלל לא כרוכה בכאב ראש מצידכם, שכן את כל העבודה השחורה עושה עבורכם, בשבילכם, מתווך הדירות.

צרו איתנו קשר

זקוקים לפרטים נוספים, התלבטות מקצועית, הצעת מחיר או התייעצות, מוזמנים להשאיר פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.

מה חושבים עלינו הלקוחות

מאמרים ומידע בתחום

מעוניינים שנחזור אליכם? מלאו את הטופס הבא