עוצמת הנדל"ן - תיווך ,
משכנתאות ופיננסיים

משכנתא בהתאמה אישית

050-8694248

עוצמת הנדל"ן

סוכנות תיווך והשקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל

050-8694248

תיווך דירות – כי על איכות ונוחות אסור להתפשר

כולנו רוצים למכור/לרכוש דירה במהרה ומבלי לצאת פראיירים בסוף התהליך, בחירה בתיווך דירות הנה הדרך הבטוחה לצאת מסופקים, אך זה תלוי במתווך שתמצאו. מה כדאי לדעת על המתווך:

  1. רישיון תיווך – בארץ כל מי שעוסק בתיווך חייב להיות מוסמך לכך ולכן תבקשו לראות רישיון תיווך בתוקף לפני שאתם חותמים על הסכם עם מתווך. חבל שתבזבזו זמן או כסף בגלל שלא בדקתם אם המתווך שלכם הנו אכן מתווך מקצועי.

  2. מקצועיות – בקשו המלצות. באם לא תוכלו לקבל המלצות מלקוחות עבר של אותו מתווך, בררו עם מכריכם, ואף הקלידו את שמו ברשת וגלו כמה שאתם יכולים אודות המתווך שלכם, כדי שתהיו סמוכים ובטוחים שהוא אכן אמין ומקצועי ואין אי אילו פסקי דין מעל ראשו, או עסקאות מפוקפקות ברקורד שלו.

  3. רקורד מכירה – מתווך טוב הנו מתווך בעל יכולות מכירה. הוא מיומן בביצוע משא ומתן ויודע איך לסגור עסקה, לפחות זה מה שהוא אמור לדעת לעשות. שאלו את המתווך איזה אחוז מהעסקאות שלו אכן נסגרו בהצלחה כי מתווך שלא יודע למכור אינו המתווך האידיאלי עבורכם.

  4. ערוצי שיווק ופרסום  ישנם לא מעט אפיקים אפשריים לפרסום ושיווק לשם מציאת רוכשים פוטנציאליים או קונים פוטנציאליים לנכס שלכם. עליכם לבחור במתווך שיודע לעשות שימוש בכולם (החל מעיתונות, דרך האינטרנט ועד שימוש בקשרים ושיתופי פעולה עם מתווכים אחרים). אתם לא צריכים מתווך שמתמקד רק באפיק אחד, זה לא יעיל, אך מצד שני, אל תבחרו במתווך שבהכרח אומר לכם, עוד לפני ששמע את פירוט הצרכים שלכם וסוג הנכס, שהוא יפרסם אותו בכל אפיק אפשרי – הבחירה בערוצי שיווק ופרסום צריכה להיות בהתאם לקהל היעד של הנכס.

  5. מידע ופירוט – במידה ואתם מעוניינים במתווך לשם רכישה, בחרו באחד שייתן לכם מידע מפורט על כל נכס, כולל על סביבתו וסוג האוכלוסייה.במידה ואתם מעוניינים במתווך לשם מכירה, בחרו באחד שיפרט לכם את אסטרטגיית המכירה שלו ודרכי הפעולה בהן ינקוט כדי להביא לסיום מהיר ואיכותי של התהליך

  6. ליווי צמוד – בחרו במתווך שיעזור לא רק במציאת לקוחות אלא גם בבחירת שמאי וכן צליחת שלבים בירוקרטים נוספים.

  7. עלות – מתווכים יכולים לגבות עד 2% + מע"מ. לא כדאי לשכור שירותיו של מתווך שגובה עמלה נמוכה מדי שכן, וודאי תיווכחו שמתווך זול עולה ביוקר מאוחר יותר.

  8. זמינות – בחרו מתווך שהנו זמין לכם ומסוגל לעמוד לרשותכם בזמנים שנוחים לכם. הוא עובד בשבילכם, לא אתם בשבילו.

  9. קשר אישי  בחרו מתווך שנוח לכם איתו, שאתם מרגישים שאתם מתקשרים טוב, היחסים ביניכם ישפיעו על מידת הסיפוק מתהליך המכירה/הרכישה.

  10. מהירות לעומת פזיזות – בחרו מתווך שמבטיח עבודה יעילה, אך לא כזה שמאיץ בכם לקבל החלטות מבלי לרדת לעומקם של פרטים.

צרו איתנו קשר

זקוקים לפרטים נוספים, התלבטות מקצועית, הצעת מחיר או התייעצות, מוזמנים להשאיר פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.

מה חושבים עלינו הלקוחות

מאמרים ומידע בתחום

מעוניינים שנחזור אליכם? מלאו את הטופס הבא